23 Mars

Jaha ja. Nu är man piggelin. Var jättekul att jobba i natt. Åt ju ett påskbord till..raaaaaaap. Och sjuksköterskan i nattpatrullen var utklädd till påskärring såg för jäkla rolig ut. Och min nattkamrat berättade en sak som hände henne härom natten. En tant ringde på morgonkvisten och natten gick dit här är dialogen som följer:
Natt- Vad ville du?
Tant- Är du från verkligheten?
Natt- ja...
Tant- När börjar den?
Natt- Inte förren 07.30 för din del så du kan fortätta sova

Ganska roligt....
När jag slutade klockan 06.00 och gick ut va det gnistrande snö och behagligt kallt och det var tydligen 14 minus. Kändes hundra gånger bättre än en blåsig dag med plus 4. Var så tuff dimma på åkrarna när jag kom hem låg som en kort vit mur. förökte få kort på det men vet inte om det blev så bra...lägger ut dom sen.

Nu ska jag bara sega tills jag börjar jobba 16.30-21.00

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha vem fan behöver tv! =)

2008-03-23 @ 12:57:22
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0