25 Mars

Då var man vaken då. Har varit uppe sen 12. Sprang ut och hämtade posten det första jag gjorde för jag trodde mitt lönebesked skulle komma men icke..skit. Det gick väl bra och jobba i natt men det var hypermycket att göra. Skulle väl fortfarande hållt på nu om jag varit själv. Fick skjuts hem av svärfar när jag slutade. Nu ska jag bara ta det lugnt i dag. ska jobba i natt också och då blir det en hel natt 21.15-07.15 får se vem som nattugglar med mej då.

Till helgen går det över till sommartid och gissa vem som jobbar natt då höhö. får ju faktiskt betalt för den timmen som försvinner. gött gött.

Tack för kommenteren om bilderna mamma! puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0