26 Mars

Pigg som en mört. Eftersom jag jobbade natten och skulle jobba kväll igen efter så sov jag till 14.00 i dag. så jag är inte så trött nu. Några som jag däremot var trött på i morses var tjötkärringarna som jag skulle rapportera till. Fick knappt en syl i vädret jävla kackel på dom. Man vill gärna rapportera fort så man kan få komma hem och sova efter en lång natt. plus att jag ska hinna rapportera till hemtjänsten innan dom åker ut. Så när jag till slut var färdig och kom ner till hemtjänsten var det ju inte en käft där. ååååååååååååååååååååååååååååå. jaja fanns ju inte så jättemycket att rapportera men ändå.

Fick mitt lönebesked i dag och jag mins inte när jag var så lycklig senast. höhö. saftigt värre. men det är så jävla irriterande att man betalar så mycket i skatt. av drygt 27 000 kronor fick jag behålla nästan 19 så det är över 8000 i skatt. fy fan.

Får se om jag är ledig i morn. Fick höra av natten att det fanns jobb på kvällen men resursen hade ringt till chefen och sagt att dom inte fått tag i nån jävligt skumt eftersom dom inte ens har ringt mej. så jag ska ringa henne i morn och vara jobbig. Det har nämligen hänt förut. Så dåligt.

Men gud vad jag gnäller i dag då. Skärpning.
Godnatt ni som ska sova....inte jag also...

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-27 @ 07:58:40
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: malin

men hallå byt namn till von anka! =) verkar lovande om jag får jobb i kvänum alltså..=P

2008-03-27 @ 09:48:11
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0