27 Mars

sitter i sängen och smälter en äggmacka...

Har varit uppe sen 08.30 och det trots att jag inte somnade förren 02.00 jag ringde till resursen och fick lite tider 3 kvällar och 9 nätter. gött gött.

Funderar på att städa lite snart. Är ju ledig hela dan och typ hela dan i morn också för jag jobbar inte fören natten.
eller så slappar jag bara...får se.
Då kommer mamma ner hit på fredag morgon. Det blir skoj. och eftersom jag är ledig hela fredagen kan ju du komma hit och va med mej eller vad säger du mammsen?

Sen måste jag ringa pappa också..ringde i går men han var inte hemma så då tjöta jag med brorsan i stället....fick ju duga det med höhö.

Sen håller jag på och fixar jobb till min kära syster. Hemtjänsten i Kvänum behöver folk i sommar..undersköterskor alltså så jag ska fjäska in mej hos chefen genom att erbjuda Malin höhöhö

Nä nu ska jag lyfta på arslet

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack ;)Ja bikinin bara skrek efter mig; "köp mig!"

2008-03-27 @ 13:13:26
URL: http://saraleverin.blogg.se
Postat av: a

ne usch va tråkigt :( men du tjejen :P vet du va jag har kvar här hemma i en påse? ;)

2008-03-27 @ 15:19:04
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: sandra

haha det är malin som kommenterar men sandras namn och blogg står kvar och det tyckte jag var kul..öööh..=D

jag stötte på en från galeasen så nu har jag jobb där med..dom ville så gärna ha tillbaka mej =) men jag kan jobba i kvänum med första perioden...nu är det bara segmuppen från björkhaga som ska höra av sej då..det får bli timanställning där då bara för att dom är så sega! nu är jag ju "uppbokad" på annat håll =P

2008-03-27 @ 18:11:20
URL: http://sandralundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0