28 Mars

Har precis skutsat i väg mamma till mormor. Hon och pappa har varit här i eftermiddag. mamma har blivit förkyld och gick runt och hostade och huttradde så man får hoppas att hon inte smittade ner mej.
Mormor var så gullig när vi kom in till henne hon tjoade och sa att jag såg så fräsch och fin ut....eh? Har flötigt hår och två stora böldfinnar har ploppat upp i trynet...väldigt fräch..inte.
Har lånat ut min dator till mamma så hon kan visa bilder för mormor. saknar min lilla rosa dumburk redan...

visade bilder från hotellet i Egypten för pappa på vings sida och dom har lagt ut nya bilder så jag tänkte lägga ut några av dom här.

Nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0