jaha ja

Jag var nog inte så snabb med att skriva ändå...
Har sett på Rent hus och fy fan säger jag bara. tittar på min egna dammråttor och undrar vad dom kan ge för sjukdomar..kanske ska dra hem den där tanten med tjocka glasögon så hon får ta några prover. Förresten tycker jag att dom ser så jävla töntiga ut i sina fjantiga förkläden så kan ingen vara snäll att anmäla dom till stajlingakuten så dom också blir mobbade.

Sen har vi ju självklart sett på Lost. jäkligt bra avsnitt alltså. tårarna sprutade såklart i slutet. snyft snyft.

Sen har Kråkan och jag varit ute på vings sida och blegat på utflykter man kan göra i eygypten. Pyramider och bröte och ökensafari. Får se vad det blir.

jaha får man lite sovmorgon i morn då. sen blir det jobb på renen 11.30-21.00...en låååång dag.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

NI måste absolut åka till Kairo och se pyramiderna mm! Det tar ca ett dygn men det är skithäftigt! //Ellinore

2008-03-13 @ 21:49:50
URL: http://arvesved.blogg.se
Postat av: Erika

Ja testa! Finns Milko hemma?

2008-03-14 @ 12:16:17
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0