Skinande rent

är det här nu. Oj oj oj vad jag har flängt runt och grejjat. Är helt genomsvett. bättre än friskis? Har diskat, dammat, torkat rent överallt i köket, gjort rent på toaletten, bytt sängkläder, dammsugit, torkat golv, slängt sopor och nu väntar jag bara på att tvätten med sängkläderna ska bli klar så jag kan hänga upp den. phu.
Nu ska bara älskling komma hem också så ska vi se på film och poppa popcorn.
 
Sen fick jag ett underligt samtal från Renen där dom sa att jag skulle jobbat i kväll. öh? Har inget uppskrivet i min almanacka om det och jag är alltid skitnoggran med ett skriva upp samtidigt som jag pratar med resursen. Men det har tydligen hänt förut och då är det ju resursen som gjort fel och inte jag. Jaja dom hade fått in en annan så det var ju lugnt. Men ändå så jävla störande.

Kom nu då Håkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0