17 Maj

Haha fy fan vilken rolig fest det var i går. oj oj oj. Men det vinet köper jag inte igen. Sötare än cider ju. blä. Sen visade syrran prov på sin klantighet och skulle kopiera över bilderna från min kamera men drog bara över dom så dom förvann från minneskortet. lyckat...
Nu har jag ju inget roligt att lägga ut. Om det ens funkar att lägga ut bild...testing testing.

För ovanlighetens skull är jag inte bakis. Bara lite trött. Vi ska nämligen åka till Överby och shoppa loss. Har precis knökat i mig lite frukost.

Får se om August hittar hit höhö.


396854-346



Funkar det?
jo det gjorde det allt

Kommentarer
Postat av: caroline

ha en bra dag!
Carro

2008-05-17 @ 09:39:12
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0