23 Maj

jag är en klant. nu vet ni. äntligen kan jag lägga ut bilder igen på normalt vis.

Har vart uppe ett tag och blegat och käkat grahamsgröt. gott gott.
FInt väder är det också. perfekt. Jag och älsklingens familj ska nämligen ut och flyga och fara i kväll. i en luftballong. skojigt värre. Jag kommer förmodligen att ta 100000000 bilder och några lägger man väl ut här.
bara det inte blir som en tant uttryckte sig i går kväll när jag kom in för att hjälpa henne från toaletten.
- Vad bra att du kom, här har skett en explosion.

Var ju hos frissan häromdagen. mamma var nyfiken. nu ser det bättre ut när jag fixat det själv och tvättat det en gång med silverchampo. bild kanske kommer i kväll.
Resten av helgen blir väl lugn. ska jobba lördag och söndag 7-16

nä nu ska jag nog sticka ut näsan i solen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0