24 Maj

Bajs det blev ingen ballongfärd..det blåste för mycket..men vi kom i alla fall iväg bort till norra vånga fotbollsplan. Jag är ju rolig. Sitter där och blegar ut genom rutan som en idiot och säger här har ju jag aldrig varit. en sekund efter åker vi förbi ett hus som har varit en gammal skola förut. Svärmor hade varit där förr och jag frågade vad det var där nu. Det är någon som bor där. Jaha i ett så stort hus. Svärmor pratar vidare om att det är en dansk som gör fioler. Det går plötligt upp ett ljus i min tröga skalle. Jag har ju spelat fiol med honom i Lidköpings orkesterförening och innan en konsert en gång så åt vi mat hemma hos honom allihop.Alltså har jag varit i norra vånga förut...
pucko.

Jobbat har man gjort i dag med från 7-16 gick finfint.
skojjigaste kommentaren i dag stod en liten gubbe för.
- Har jag fått någon tallrik i dag?
Nä nu ska jag snart laga lite mat och baka rabarberpaj så man har nått att moffa framför eurovisionspektaklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0