25 Maj

Grattis mamma!
Nu har jag slutat jobba för dagen..pust.
Verkar som om det blir grillning i kväll med svärföräldrarna. gott. Men jag är såååå trött. Jävla komocka också att Ryssland vann i går. Det luktar muta lång väg. så jävla kass låt.

Undrar om jag får träningsvärk i morn. Jag och sandra tog med oss varsin tant ut på en promenad. Vi gick till kvänums kyrka och tillbaka. En "nätt" promenad på ca 1 timme med tung last.... men roligt var det och tanterna blev ju så glada.

Har försökt ringa syrran ocksåmen hon vägrar ju svara så jagförsöker här. Var det i morn du skulle börja gå bredvid och var det på kvällen? jag jobbar nämligen också kväll

nä nu så...

Kommentarer
Postat av: malin

hej! vad kul att du ska jobba imorn kväll då..jag jobbar 15.30-21.30..vill du ta med min !jobbtunika" då? och minneskortet! =)

2008-05-25 @ 17:18:12
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0