27 Maj

Tack för kommentaren mamma!puss å kram

Hemma igen. Har jobbat 7-10. sen cyklade jag till affären och hämtade ut ett paket från H&M. Blev väldigt nöjd denna gången.inget som behöver bytas eller skickas tillbaka. starkt jobbat PG. Sen cyklade jag hem och såklart var det motvind så förhoppningsvis har jag medvind till jobbet sen (ja du läste rätt jag ska cykla till jobbet 14.30) Sen ska jag hör och häpna cykla hem i kväll när jag slutar klockan 21. Vad har det tagit åt mej? beach 2008 mäjby?
Förresten åt jag världens lyxigaste frukost på jobbet...gissa vad? Prinsesstårta!Så jävla god! Vi fick den i går kväll av anhöriga till en som gått bort nyligen. Självklart åt jag en bit i går också höhö.

Nu ska jag röja lite här. Steka pannkakor också innan jag åker så får Älsklingen en liten överraskning när han kommer hem.

Här kommer lite bilder på världens snyggaste par *host,harkel*

image371
image372
image373
image374
image375
image377

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0