6 Maj

Dagen började ju bra...blev väckt av resursen som frågade om jag kunde komma till tornumsgården direkt...eh nä..jag ska jobba natt så jag måste sova (satt ju uppe och ugglade halva natten) och hon bara. jasså du behöver sova i en anklagande ton. Va fan jag kan ju inte ställa upp jämt liksom finns ju andra att väcka. jag hoppade ju in i helgen på förmiddagen. nån mått får det ändå va.

Hade precis somnat igen efter att Håkan brötat runt och då ringer Malin. Pratade i en halvtimme kanske och då var det ju lika bra att gå upp för nu kommer jag ju aldrig att somna.

Har experimenterat i köket nu på morgonen. Gjorde gröt på rågmjöl. var faktsikt riktigt gott. Mest för att konsistensen var så rolig. Fast det är väl meningen att man ska ha lingonsylt till och inte jordgubbssylt men va fan man tager vad man haver.

Det lilla som är kvar på botten...
image288

Nu ska jag gå ut och hämta posten...tjoho

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja det ska jag göra!
Ska bara påmina om pengar för alexandras present 30 kronor du kan vell hälsa malin det också.

2008-05-06 @ 10:19:28
URL: http://sandralundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0