9 Maj

I dag gick jag upp ganska tidigt. 08.20 för att vara exakt. Hoppade in i duschen så nu är jag både pigg och fräch höhö. Snart ska Malin träffa my boss. Hoppas hon inte kommer försent. Har ringt henne två gånger och får inget svar. Men det ordnar sig nog. Var ju ute hos dom i går och det var ett mysigt litet hus. Såg lite större ut än jag trodde så det var ju bra. Fina tapeter. Spelade kubb gjorde ju också och jag är ju så totalt värdelös på det. Jag kan inte kasta dom där jäval pinnarna. Jag är faktiskt hyffsat träffsäker med en boll men med pinnar...fan. FIck ju mest alla att vika sig av skratt med mina höjdarkast. Hade med mej kameran men glömde ta bilder...kanske får Malins.Nu skulle jag vilja göra ett radbyte men det verkar inte som om enter-knappen funkar. ska städa lite här nu..i alla fall plocka iordning lite på all skit som ligger. Sen vill jag lämna ett meddelande till min mamma som har kommenterat så gulligt här. Tack för kommentaren om bilderna men jag ringde faktiskt dej i går på jobbet två gånger men du svarade inte...så det så höhö. Nä nu så..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe..tack tack! =)

2008-05-09 @ 09:49:16
URL: http://annizza.blogg.se
Postat av: Mysan

goddag (: några trevliga planer denna fredag? :)

2008-05-09 @ 10:33:41
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0