Ännu en dag har gått.

Men jag kommer väl sitta uppe och uggla ett tag till. Har fått en del gjort i dag. städat och fått besök av syrran och Hugo....men du glömde ju din mobil här klantfjant. aja. Jag är hur mätt som helst efter den där jävla pizzan. Blir nog en promenad i morn om det är hyfsat väder.
jag måste förresten klippa mej snart, börjar bli obehagligt långhårig nu. Får bli riktigt kort den här gången, sugen på en liten förändring av frisyren...får se hur det blir. Jag kanske hittar en bra bild för jag är ju en sån där jobbig nörd som tar med mig det när jag går till frissan höhö. Har dessvärre ingen lucka förren den 13 så det blir till att hålla ut tills dess.

nä nu så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0