Sitter här och segar...

Har jobbat i kväll då. Gick så bra så. Sen var jag ju så duktig och cyklade hem. asgött. Håkan bråkan kom promenerandes och mötte mej en bit. gulleplutt.
Nu jobbar jag inte förren i morn natt. Gött gött. Får se om jag sitter uppe ett tag nu eller hur jag gör.
hoppas det är fint väder i morn också. Då ska jag springa runt med kameran lite tror jag. Är så mycket maskrosor ute nu som jag vill ha på bild. Får se hur det blir.

Jag har plågat Heineken också (katten för dej som inte vet) Han har fått mask igen så jag fick trycka ner en tablett i halsen på honom. Han får mask jämt känns det som. stackaren.

Jaja nu får vi se vad jag gör.

Tycker det vart dåligt medbilder på ett tag så jag lägger ut en bara för att,

En osmickarande bild på syrran bara för att hon är så trökig och inte uppdaterar bloggen så man har nåt att läsa på dagarna...
image287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0