Sitter i sängen...

som jag brukar. Har jobbat och det gick finfint. Lilla Sofia sa en så rolig sak på fikat som jag bara måste mobba henne lite för höhö. En berättade att hon hade klippt gräset och Sofia sa: "Har du en sån där man skjuver eller en sån där bärbar?"
*skrik,skratt* Hon menade ju en åkgräsklippare.
Sen var det en liten söt farbror som kom med en rolig kommentar också.
- Jag kan inte läsa tidningen för jag har ont i knäna. Så söt.

Ja mycket ska man höra innan öronen trillar av.

Kanske blir grillning i morn med svärföräldrarna...får ju bli innan jag börjar jobba då så det blir väl ingen sovmorgon i morn då. Sen jobbar jag på söndag kväll med så det blir inte mycket tid hemma i helgen.
jaja. Fick en hel kasse med grejer av Marianne som hade shoppat loss i Borås. Bilder kommer i morn höhö.

Nu börjar ögonlocken bli tunga. klart slut snarktjut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0