19 November

Hallå där. Då var man hemkommen. Jobbat 7-16. Det har varit en mycket intressant dag för jag fick gå lös med en gaffeltruck höhö. Symöte var det på tornumsgården i dag också så det har fullkomligt svämmat över med tanter.

Nu har jag käkat lite smått, funderar på att göra en kopp thé eller två för jag har fått så himla ont i halsen.vill inte bli sjuk!
Fick en shock förut i dag när resursen ringde. Har inte hänt på ganska länge nu när jag går på schema. Fick en natt så det satt ju fint.

nepp nu ska jag blega runt lite här. I kväll blir det ju bonde söker fru. Någon mer än jag som kommer sitta klistrad framför teven?

Kommentarer
Postat av: marie

hehe jamen då är det bara att sy på då ;) det är vad jag ska göra ikväll iaf..höhö

2008-11-19 @ 17:55:47
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0