7 November

halli hallå. Nu har jag parkerat arslet i soffan. Har varit och jobbat så när jag kome hem passade jag på att greja lite när jag ändå hade ångan uppe. Har satt igång en tvätt, vikt tvätt, plockat in disk, städat toaletten och bäddat sängen ge mej en applåd.

längtar tills kråkan kommer hem för då ska vi mysa rejält. Blir nog chips, jornötsringar, dipp och choklad. Älskar jordnötsringar, får mej att tänka på låg/mellanstadiet närm an gick på barnkalas och på det obligatoriska godisbordet stod det alltid en skål jornörsringar, en skål chips och en skål med popcorn och efter tre sekunder låg hälften i magen på ungarna och den andra hälften på golvet höhö.

jepp jepp nu ska jag snoka i bloggar sedan ska jag sse på film, plöjer igenom Pirates triologin. Kan se dom hur många gånger som helst, varför? Jonny Depp och Orlando Bloom behöver jag säga mer?nä.

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0