Ett litet nostalgiinlägg

Ni kommer väl tycka att jag ärhelknäpp men här kommer lite av det jag hittade i mina lådor.

Små grodorna översatt till engelska, datakörkort 96/97, massa skolkort(varför?),små lappar med mycket text som jag och dianus skrev till varandra i stället för att lyssna på vad lärarna sade, en ful teckning

"Stavar du filip med f som i sophink?" har bara ett svagt minne av detta, malin hjälp mig. men varför spara lappen?haha

Min nyckelringsamling. Fvoriten 'r grisensom bajsar när man klämmer den på magen.


Det kanske blir en uppföljare på det här. Har inte rotat igenom allt än.

Kommentarer
Postat av: dianus

hahah ¨åååå små grodorna.. å våra lappar!! skriv vad det står:D sernte.pöss!

2008-11-13 @ 18:15:15
Postat av: malin

ja vad står det på lapparna?? =) jag kommer inte ihåg det där med sophinken =P

gubben vek vi väl så vi gjorde en del var? haha

mer mer mer!! ta lite från våran "humor bok" också ;)

2008-11-13 @ 19:55:16
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0