Hagel?

eller vad är det som vräker ner utanför?
har varit på shalins en sväng och köpt tröstgodis åt mig. socker,sockeroch åter socker (förresten i morn börjar mitt nya liv...) Jag passade på att hämta ett (stort och tungt) paket från H&M. Därefter susade vi vidare till svärföräldrarna där vi bjöds på lite mat och jag passade på att hoppa in i duschen. Får se om jag följer med i morn, är i alla fall fräsch i håret ocm jag bestämmer mig för att åka och det är ju alltid bra.

Kråkan ska spela poker i kväll så jag får sitta här hemma i min ensamhet, därav tröstgodis. Tänkte se påen film men jag kan inte bestäma vilken.alla dessa val höhö. Antingen blir det Tomten är far till alla barnen eller Sunes jul. Ett tydligt jultema kan skönjas...eller är det Peter Haber jag är sugen på? Blir förmodligen något helt annat till slut. Livad lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0