jaha

då hinner man skriva lite då. har flängt runt hela dagen, köpte lite smått och gott som jag visar i morn. Pappa fick indiana jones boxen i farsdagpresent, han bev så glad så, han älskar Indiana Jones. Jag passade på att rota runt lite på mitt rum när jag var hemma och det var riktigt skoj. Jag är en riktig samlare och sparar på massa skit som är jättekul att titta igenom nu. Gamla lappar med interna meddelanden från Dianus. utskrivna digitalbilder från början av gymnasiet haha så jävla roliga grejer.nostalgi! hittade ett gamalt tidningsurklipp på Jenny när hon jobbade på Z-reklam eller vad det hette.höhö.Ska rota igenom bröten i morn.

nä nu ska jag snoka i lite bloggar innan jag lägger mej för att snarka.

Kommentarer
Postat av: marie

sånt är så hiiimla kul :P jag brukar nästan skämmas lite när ja hittar såna gamla saker. eller läser gamla dagböcker..så det låter jag bli! ha!

2008-11-11 @ 22:46:27
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0