Jobbat arslet av mig...

...närå så farligt har det inte varit. Var gött att vara tillbaka. Låter ju som om jag varit från jobbet i två veckor eller nåt men det handlar bara om två dar höhö. så är det när man gillar sitt kneg. Men i dag levde jag farligt. Höll på att få en rak höger av en dam som blev lite förbannad på mig. smällar man får ta höhö.

Är så himla bamsejätteskita glad över en grej. Men jag kan inte skriva något om det fören tidigast i morn. Så gissa på varför är jag så glad?fint pris till den som gissar rätt. öh, eh...en bordshare.

nu ska jag blega lite i bloggar sedan ska jag sova. ska sova lääääänge i morn för jag ska jobba natt nämligen.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gissar på en fast anställning!

2008-11-25 @ 08:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0