jobbat igen

sitter i sängen under täcket där det är varmt och gött höhö. har somsagt jobbat sedan har jag och Håkan sett på bonde söker fru och nu har jag hamnat här. Måste hinna med att klämma lite på dummburken innan jag somnar. Hade förresten en nära döden upplevelse på jobbet i kväll. skulle hjälpa en dam till toaletten och får syn på universums största och fetaste spindel i taket.iiiiiiiiiiii. inte kunde jag springa därifrån heller. så fort jag kunde sprang jag upp och beklagade mig för min kära kollega som fick komma ner och rädda mig. När hon skulle slå till spindeln trillade dne ner och vi skrek till båda två. Tänk om den hade åkt ner i armhålan liksom. då hade jag banne mej dött! vi skratt och skrek och tanten som bodde i rummet bara skrattade hon med. alltid roar man någon.

i morn blir detandra bullar. jag och syrran ska in till stan och simma. en hel timme ska jag få henne att simma.blir intressant. slutar väl med att vi bubblar runt i varmvattenbassängen eller klämmer i bastun höhö.

nä nu ska jag snoka runt lite i vanlig ordning

Kommentarer
Postat av: malin

haha det var ju du som gav upp din vekling! =P "jag är kissnödig" siiiigurd ;P

2008-11-13 @ 19:56:38
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0