9 Oktober

pust. I dag har man jobbat 9 timmar och en kvart om man inte räknar med rasten. men va fan tid är pengar höhö. Har i alla fall varit jättekul på jobbet i dag som vanligt, ni har väl tröttnat på att höra det men jag trivs som tusan. bäst i dag var väl ändå när ssk emma kom med svansen mellan benen och skämdes för att hon flugit på min syster i tron om att det var jag. moahahaha.

nu har jag kokat mig lite gröt för det var jag sugen på, försöker få tag på diana jävel men det är inte det lättaste höhö. måste inviga henne i mina planer där hon har en av huvudrollerna utan att veta om det. Sedan blir det väl det vanliga bloggande och läsande av bloggar. kanske ser en film också innan man slocknar. jobb i morn 7-16 sen är man visst ledig hela helgen. gött rotmos.

baj baj

Kommentarer
Postat av: Jenny

Här finns alla resurser! =) jag tror att jag har ett par ellet två... puss!

2008-10-09 @ 21:23:26
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0