Blodbad

Fixade jag på tornumsgården i dag.tur att man är expert på att lägga om sår.
Lugn kväll i dag med men det kan ju ha något att göra med att vi var en extra.
Nu sitter jag här på mitt festa arsle medans Håkan är såduktig och diskar. Hurtig har han varit i kväll också eftersom han har spelat innebandy med lite folk. Otränad som han är var han ju nära hjärtstillestånd på slutet höhö. 
Själv skajagvara med i gångtävling på jobbet. Vet förresten inte om det är någon tävling direkt det är väl mest bara meningen att alla ska röra på fläsket. Så i morn är det jag som mösar mig ut.

Nä nu är Håkan färdig med diskberget så vi ska se på film.

ledig i morn föresten, det är inte DU 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0