2 September

Verkligen uppe med tuppen i dag, fast det är klart den sitter ju i min hals så det är ju inte så konstigt.
Nä det beror på att både kråkan och jag var svintrötta i går så vi la oss redan kl19.00(!) och har sovit sedan dess, så man kan ju säga att vi har fått våra timmars sömn höhö. Jag blev väckt av resursen också. Hon undrade om jag kunde jobba nu 7-16 i dag och jag hade gärna velat men jag har börjat känna av halsen igen och jag kraxde som en jävla idiot i luren så hon förstod inte vad jag sa. jag ska jobba varje dag denna veckan innan jag åker också så jag ska dricka massa thé idag och börja packa lite. Fan jävla hals! Hoppas dom fick in någon, hon har ju i alla fall inte ringt tillbaka för det sa jag att hon skulle göra om hon inte fick tag på någon annan.

aja löste sig väl hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej, När åker ni ?? Kram

2008-09-02 @ 08:19:42
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0