25 September

Tjosan. då var man hemma från kneget då. Har jobbat delad tur i dag så det är därför jag inte har bloggat nåt. Försov mig såklart i morse jävla ärthjärna. Hade glömt ställa larmet men av rena turen vaknade jag klockan 7 och tittade som en idiot på klockan och trodde jag var kvar i egypten, sedan gick det upp ett litet ljus så då fick man eld i baken. 07.10 infann jag mig på kontoret så dom andra han inte börja innan jag kom dit i alla fall. hatar att försova mig.
nu ska vi i alla fall se på idol, Håkan ska äta nyponsoppa och jag ska äta dajm som jag har fått av en söt liten tant.

lägger nog ut lite fler bilder sen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh du är tillbaka!!!

Har allt varit bra?

Puss på dig!

2008-09-25 @ 22:06:49
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0