.....

jaha. då har man kommit hem från svärföräldrarna då. Håkan skulle lära dem använda internetbanken.Jag han ta en lång dusch och annat pill fast ändå hade dom inte ens kommit halvvägs.tjena blixten.så söta så.
Mor och far har varit här i dag också och fikat och sett på bilderna. dom tyckte det var väldigt fint. Pappa fick även tillbaka sin resväska och det var ju bra för han ska ju åka till kanarieöarna framöver,för andra gången det här året, jävla fusk.

heppimorn blir det jobb 7-13.Efter det ska jag ta ett snack med chefen tänkte jag. Sedan omdet är najsigt väder ska jag gå hem tänkte jag. Måste röra på fläsket nu efter mina två frossarveckor. Har ett paket från H&M att hämta ut också. Sedan när kråkan slutar ska vi åka in och storhandla för det ekar rejält i alla skåp här hemma.

Fullspäckad dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0