10 April

Godmorgon!
Nu har jag vaknat till. Natten gick bra faktiskt. Tiden gick fort. Nu sitter jag här och tjatar på Håkan att han ska åka och köpa pizza till oss. eller ja jag behöver väl inte tjata direkt höhö.
Så ska vi väl se en film eller så om vi hittar någon bra.Började se på tre stycken i går men alla var megatråkiga. Hinner man somna efter bara några minuter in på en film är det ju inte ett särskillt bra betyg eller?
hehe måste bara berätta vad Håkan drömde i natt. Tydligen hade jag varit otrogen och jävlig och lämnat honom för Mikael Persbrandt moahaha. Han låg här under filten i soffan och såg helt förstörd ut höhö. Persbrandt tackar man ju inte nej till men kunde han inte ha valt någon liiiite snyggare hehe

hepp nu ska jag beställa pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0