13 April

Hej i gen. Har inte uppdaterat så mycket men det var ju så fint väder i går och då kan man ju inte sitta framför datorn och mögla.
Påskaftons kväll kl 17 ungefär drog jag och Håkan till fjällan och Andreas och grillade. Var hur gött som hellst kändes nästan som sommar. Lite kubb och grejer blev det också sen var jag tvungen att pysa i väg till jobbet. Natten gick ganska bra och efter den gick jag till svärföräldrarna där Håkan och jag sov över. Håkan hade kommit dit en timme före mej alltså vid 6(!) vad då sist från festen? höhö
Sen när jag vaknade till åkte vi hem och lade oss på en filt i trädgården och njöt av solen. Hur jävla gött som hellst! senare på kvällen grillade vi korv också och hade det mysigt.
I dag händer inte så mycket ska iväg till svärföräldrarna senare och äta påskmat. mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0