15 April

Morsning!
Ingen uppdatering i dag. Fick jobba kväll också så jag har varit på jobbet hela dan. gött.
Skulle ju egentligen bara jobbat 7-13 . Brukar alltid ringa och prata med Håkan när jag går hem eller om jag stannar kvar på jobbet om jag t e x gör delad tur. I dag har tres nät legat nere så vi har inte kunnat nå varandra. Men jag tänkte lite smått för mig själv att Håkan jobbar ju ända fram till han spelar innebandy och kommer inte hem därifrån förren vid 20.00 så då ringer jag honom då på hemtelefonen. Men kl 20.00 ringer min jobbtelefon och det är Håkan som ringer höhö. Då har han varit orolig ända sedan 13.00 för att han inte har hört av mej. Han har också varit hemma emellan och hämtat innebandygrejer och när jag inte var hemma höll han på att dö typ hehe. Han trodde någon hade rövat bort mej när jag var på väg hem moahahaha. Han är ju bara för gullig. Jag trodde inte ens han skulle märka att jag var borta höhö.

hepp nu ska jag äta lite youghurt och snoka i bloggar.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sött!

2009-04-15 @ 23:03:22
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: Sara

Gött! Vad händer idag då?

2009-04-16 @ 11:14:24
URL: http://saraleverin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0