17 April

morning!
Jaha nu har jag släpat mej upp.solen skiner i dag med. göttans! kanske ska ut på min "lilla" runda. jag har fått kommentarer om att den är så lång och när jag tänker efter ser den ju ganska lng ut på bilderna, men den tar bara 45 min i rask takt. Att den är platt fick jag också höra höhö. Platt och lång. jepp inte en backe i syne. Varaslätta is the shit!

Idag då mina kära komfirmander ska min lilla kråka sluta tidigare så vi ska bege oss in till staden och kika lite. Älskling är i desperat behov av en ny kostym (jag släpper inte in honom i kyrkan med den där säckiga grejen han har) sen så är jag sugen på att kika lite. ska ju ut i morn och det vore ju skoj med nåt nytt höhö. Sen efter det ska vi storhandla. jippi älskar att göra det faktiskt. älskar att shoppa allt haha. Sedan ska vi dra iväg till pappa och jag ska hämta min deklaration. men jag har inte bestämt mej för om jag vill ha pengarna nu eller sen. beror på när man får dom i august för jag hade tänkt ha dom till USA. vet inte hur mycket jag får tillbaka än pappa har tjuvkikat men jag kan inte tro på det förren jag ser det medegna ögon har trott hela året att jag ska få betala tillbaka ungefär en sån summa. jaja nu ska jag sluta skriva för det här orkar väl ingen läsa?

Kommentarer
Postat av: august

Snälla, gör ordning er lite innan ni kommer hit... annars får vi ingen kvalitetstid tillsammans!!! Det tar ju en tid för er annars... och eftersom jag inte följer med ut så vill jag ju umgås med er!!!

Puss

2009-04-17 @ 21:25:25
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0