29 April

Hejsan hoppsan
Nu har jag precis kommit ut från duschen. har smörjt in hela mej med dove summerglow så nu jävlar ska jag förvandlas från fyra nyanser av vit till fyra nyanser av brunt hade jag tänkt. Nu ska jag bara greja iordning lite här inne typ vika tvätt och sätta igång en ny tvättmaskin sen ska jag ut och gå min runda. Är så jäkla gött väder ute alltså. fast som vanligt här ute så blåser det rätt rejäl,men skit i det!
höhö hade så jäkla kul igår kväll. satt på youtube och letade efter en reklamfilm som jag sett på teve som jag ville visa Håkan. hittade massa roliga så det slutade ju med att jag satt uppe halva natten i går och garvade. tänkte leta upp några i dag och visa er.

Efter att Håkan jobbat i dag så ska vi dra till svärföräldrarna så han äntligen kan bleka barret på mej. ser för jävlig ut i huvudet just nu.

hepp nu ska jag leta upp dom där reklamera hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0