30 April

tjohej!
Jag har varit uppe ett tag men inte fått tummen ur att skriva här än. Håret blev bra i går förresten. en aningens gult på ett ställe men det är ju ingenting som inte lite silverschampo råder bot på höhö.
Pratade med mamma nyss och hon och per hade komit ner till mormor kl 8 på morgonen. snacka om att dom måste vara trötta eller. Dom var i alla fall på väg till udevalla för att lämna någonting. sen kommer dom till mej i eftermiddag. Får se om jag kanske är duktig och bakar någonting tills dom kommer.
Fint väder i dag med och det blåser som vanligt. skit. hörde att posten kom precis så jag ska springa ut och hämta den hade jag tänkt.

chip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0