9 April

morning.
Tog lite sovmorgon i dag eftersom jag ska jobba i natt. Känns trökigt att sova så här länge egentligen men det är ännu tråkigare att gå och lägga sig och försöka sova några timmar innan man åker till jobbet. Det suger rätt rejält så så här får det bli.
 Ska inte göra så himla mycket i dag. Hålla utkik efter påskkärringar (som om dom skulle orka pallra sej ut hit?) fast dom har ju ingenting här att hämta ändå....jo kanske om jag lyckas plocka russinen ur muslin då (för det är ju godis!) höhö
Är det någon där ute som tänker flyga till Blåkulla i natt? Själv hade jag gärna gjort det men jag måste ju jobba serru så att....

Nepp frukosttajm!

Kommentarer
Postat av: Malin Fjäll

Beroende på om du har något gott godis hemma så kan jag komma ut och påska för er!

2009-04-09 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0