filmtajm

Jepp syrran och Hugo har varit här och härjat. Jag har färgat håret på malin...igen. Blev bättre än förväntat, från oreange till brunt i alla fall. Får nog kanske göras om en gång till. Nu har jag städat upp lite efter virvelvinden Hugo som drog fram allt han kunde hitta typ. Håkan jobbar sent och kommer bara hem och vänder och åker i väg med sin pappa och byter däck så jag får sitta här och mögla själv hela kvällen. Har tagit upp torsk så jag skulle göra fiskgratäng. Känns ju kul att göra sig till så får man ändå sitta själv och äta.
Jaja jag ska roa mig lite med Sailor moon som jag hittade på youtube. Någon mer nörd än jag som älskar Sailor moon? jag planerar att se hela serien höhö. löv it!
efter några avsnitt ska jag nog se på film. Men vilken? Är sugen på Amelie igen. Den får det nog bli.

Vad har ni andra gjort i dag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0