Har inte kommit ut än...

Nä usch vad segt när det är så mulet ute. Anade solen lite förut men den var borta innan jag ens han tänka tanken solstol. Men när Håkan kommer hem i kväll ska jag nog släpa med mej honom upp till Oltorp så vi kan knata några varv där. mys.
Nu har jag precis varit så duktig att jag har bokat klipptid nästan två månader i förväg höhö. Vad då framförhållning. Prickade in ett datum så jag kommer se bra ut i huvudet på midsommar och bröllopet plus arvika höhö. Får nog be henne klippa lite kortare denna gången för jag tyckte det blev långt nästan direkt sist.
hepp vad ska jag göra nu då? diska? väldigt lockande...eller inte.
Ska nog ringa kråkan och terra honom lite hehe alltid lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0