Popcorn + Kladdkaka = Sant

ja ni hör ju på rubriken vad jag har haft för mej. MOFFAT (gör hon inget annat?)
Jag överträffade mej själv med kladdkakan alltså. Lade till en tsk kanel i smeten och det blev ruggigt gott alltså. mums.
Jag och Håkan har degat i soffan hela kvällen och sett på två filmer. Made of honor eller brudens bäste man kanske den heter på svenska. Sådär. som alla andra töntiga romantiska komedier ungefär. Sedan såg vi Pineapple Express och den kan jag verkligen rekomendera. Jag tyckte den var hiskeligt rolig.



Se den för fan!

Kommentarer
Postat av: Louise

Den filmen är skitbra! Seth Rogen är sååå rolig!

2009-04-09 @ 10:43:53
URL: http://lojsans.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0