18 Augusti

Tjena fan!
Nu är jag hemma från jobbet då. Har gjort en så kallad delad tur i dag dvs jobbat heeela dagen. Men det har gått finfint. Gick till banken på mina timmar och har fått mitt nya leg. perfekt! Snabba puckar, me like. Känns ju sådär att gå runt med passet när man är utomlands. Det är ju som gjort för att tappa bort det liksom... så nu har jag ett leg att tappa bort i stället. yey! Nu är det ännu mindre dagar kvar tills vi åker. Ska bli sååå gött. Henke och Kristin kommer hit i morn så ska vi planera det sista. Jag ska försöka mej på att göra American pancakes så håll tummarna för att jag inte magförgiftar oss allihop lagom till avfärden höhö.

så här goda får dom gjärna se ut.


 Har t o m lyckats rota fram lönnsirap på Shalins. Dyrt som fan va det men vad gör man inte för att komma i stämmning.
Nu ska jag snoka runt lite sen blir det natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ser gött ut! =)

2009-08-19 @ 13:35:06
URL: http://annasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0