17 December

Fy fan va kallt det är i dag.
Har varit och jobbat en stund mellan ett och fyra och när man kommer hem är det iskallt i huset. Sitter fortfarande med jackan på mej liksom. Det är så här års jag känner att det ska bli gött att flytta. Nu brinner det i alla fall för fullt i kaminen så det blir nog snart varmt och skönt.

Jag jobbade på renen i dag och det gick okej förutom att jag fick en spya på mig...får se om jag blir något sjuk.

Nu är jag hungrig som en gnu så jag får försöka svänga ihop något ätbart men först måste jag jag slänga ut min ettriga kattjävel som håller på och får cp-ryck här

Kommentarer
Postat av: Malin

Ät svartpepparkorn!

2009-12-17 @ 20:15:42
Postat av: Frida

Fräscht:( Jag hade dött!

2009-12-18 @ 15:23:18
URL: http://firemoonhorses.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0