7 December

Morrn morrn. Dagen börjar ju finfint med att man försover sig. Ser ut som ett UFO i huvudet men hinner ju inte duscha. Hej och hå.
Nu är kråkan hemma i alla fall och snacka om att jag sov som en stock i morse för tydligen hade inte bilen startat och han hade fåt ringa på chefen för att få skjuts haha. Men nu har bilskrället stått på laddning så nu borde den väl kicka igång. Annras blir det kris för kl 13.30 ska vi vara hos barnmorskan. Spännande. Efter det ska vi in till Lidköping och handla de sista klapparna och fira babylyckan med en middag på Harrys. Låter väl inte helt fel va?
Nu ska jag försöka få någonting i magen. Antar att de skata mäta blodsockret så det vore jubra om det låg på något anant än typ 2 haha

Hörs i kväll!

Kommentarer
Postat av: cammie

hihi, jag äter godis hela tiden. Har en godispåse vid sängen till och med. då e det fasiken illa :P

Jag vägde mig igår. Har gått upp 1 kilo hittills. Det e annorlunda denna graviditeten märker jag. Med elias kunde jag inte knäppa jeansen vid denna tiden och jag kunde INTE dölja magen. Nu passar jeansen som en smäck och magen syns bara på eftermiddagen/kvällen då den svullar :) Hur mår du annars? allt bra? Har du vart hos MVC? Jag ska första gången den 18dec. kraam

2009-12-09 @ 17:58:47
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: sändy

hur gick det hos BM? :) Mår du fortfarande lika illa?

hoppas det är bra annars! kreeejm

2009-12-09 @ 23:42:53
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0