15 Februari

tjena tjena. då har man landat i soffan då efter en hel dags jobb. har faktiskt slängt in en kladdkaka i ugnen. Lite sista minuten-frosseri före mitt nya liv som börjar i morngon (känner ni igen det?)

Vad har alla andra haft för sig i dag då? haft en skön söndag kanske?

Jaha nu återstår det väl inte mer för mig än att snoka i lite bloggar samtidigt som jag svullar kladdkaka med grädde.
I morn jobbar jag kväll. Jag hoppas solen skiner från en klarblå himel i morn för om det gör det har jag lovat mej själv att jag ska gå till jobbet (ja ni hörde rätt). får se hur det blir med den saken.

natti natti på er allihop

Kommentarer
Postat av: linnsan

sv: ja övik är mysigt. trivs jätte bra här.

2009-02-16 @ 07:05:35
URL: http://osterberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0