18 Februari

tjabba
Då är jag hemkommen från staden då. Nyklipp och fräsch är man nu (hur det nu stavas) fan va gött att kunnase sig i spegeln igen utan att få ångest. Kvittar ju hur man sminkar sej och gör sej till om håret ändå ser ut som fan.
Shoppat har jag också gjort lägger ut bild på det senare tror jag...
Efter klippningen hade jag ungefär en timme att slå ihjäl men eftersom jag inte orkade gå tillbaka fram till stan gick jag in på ett fik som ligger precis brevid min frissa. Tog en princessbakelse och ett glas saft. göttigt. Bestämde mej genast för att retas med håkan och mms:ade en bild på härligheten med bildtexten mums. Dröjde ju inte många sekunder fören jag fick "svar på tal" med ett mms på hans halvuppätna matlåda med ett mums.Det är humor.
Tog efter det bussen hem och gick in och handlade lite förnödenheter inne på sahlins så som chips,dipp och B&J half baked höhö slurp.
Sedan mösade jag mig till Jörgensens där jag fick skjuts hem av en vresig Håkan.livat.

Nu ska jag läsa bloggar och äta glass!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser fram emot festen! Kanske släpar med mig ett stycke lillebror om det går bra? Inte bestämt än... Det är så skönt att veta att jag har dig!

Puss

2009-02-18 @ 15:54:34
Postat av: Malin Fjäll

kul att få håret klippt, man känner sig alltid lite fräschare då! Så du fastnade för half baked? mmm gott!

2009-02-19 @ 08:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0