20 Februari

tjo!
vad händer?
Själv är jag helt uppe i varv och klättrar på väggarna. Vill ni veta varför? Vi var och kollade på ett hus i går och jag är helt såld. Jag vill ha det! Skulle bli helt perfekt. 1½ plan 6 rum och kök. perfekt. Det enda problemet är läget. Ligger mitt i industriområdet kan man nästan säga. Ingen vacker utsokt på framsidan om man inte gillar att stirra in i en vägg. Men baksidan är ju helt okej och det är ju ändå där man är eller? Vi är ganska inne på detta och hoppas att ingen annan vill ha det för jag har nämligen redab bestämt hur det ska se ut. Håll tummarna för oss!

Idag är jag annars ledig och har som vanligt en massa disk och annat bröte att ta hand om.

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, hoppas huset blir erat (y)

2009-02-20 @ 12:09:37
URL: http://gabbymothin.blogg.se/
Postat av: August

Hoppas, hoppas ni får det!

2009-02-20 @ 12:29:28
URL: http://e
Postat av: Malin Fjäll

Vi satt aldrig på framsidan, det är baksidan som gäller och jag tror inte ni kommer störa er av trafiken, sätt upp en stor häck bara!

2009-02-20 @ 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0