24 Februari

Morsning korsning.
Fan vad jag har sovit dåligt i natt. Gick och la mej vid 12 eller nåt och då var jag så trött så jag mådde illa typ men så fort huvudet landade på kudden blev jag pigg som en mört. Jippi. Jag läste lite harry potter och blev sömning och släkte lampan men då blev jag pigg igen. Sedan kom ju givetvis Håkan som låg och vände och vred på sig i evigheter men till slut somnade han i alla fall. Inte jag. Halvslummrade lite då och då sista gången jag kollade på klockan var den 04.40(!) sedan lyckades jag nog somna men då vaknade jag 06.30 eftersom jag ställt larm på 06.40 för att jag skulle väcka Håkan så det gjorde jag och sparkade iväg honom till jobbet, sedan somnade jag om och vaknade kl 8. sen dess har jag legat och glott upp i taket och inte orkat lämna min varma säng. Men nu sitter jag här i alla fall. Tror det här har med huset att göra. Jag går på högvarv.
Pucko man är eller. I eftermiddag ska vi ju i alla fall till banken och tjöta lite så det blir spännande.

Nu ska jag äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0