8 Februari

Hallå där...
Dålig uppdatering det sistamen jag haar haft fullt upp. Fick ju sällskap in till stan i fredags med lilla fjällan, så slapp jag ju a bussen. riktigt skoj. Sedan åkte jgochkråkan på 30-års kalas i vinninga och åt massa tacos och tårta höhö. mysigt. I går gjorde jag delad tur och hade varken ork eller tid över för att blogga.

Såg ni melodifestivalen eller?såklart ni gjorde. vilken jävla dynga. Jag hade ju tur som kunde spola fram om det blev för outhärdligt och det var underbart att slippa höra Caroline af ugglas jävla skitlåt. men självklart gick den ju vidare. ett mysterium om ni frågar mej. jaja samma skit varje år.

Nu ska jag ut och gå lite känner jag. Hurtig jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0