....

Här sitter jag och somnar till. Ska nog äta något snart och fixa lite innan jag drar till jobbet, mackor som ska bres och lite sånt jox höhö. Fick en så gullig kommentar om mina foton här nedanför. Personen i fråga ville att jag skulle ta lite kort inuti huset också. Ska bli! Men det får blii morgon.

Fick ett brev från posten som var till kristin Sundgren (vem är det?) i alla fall har jag fått ett brev med för lite porto så för att få det ska jag betala 16 kr. tack mamma! höhö

Nu blir det mat

Kommentarer
Postat av: marie

tack för inbjudan! jag blev riktigt rörd faktiskt! :D



jag jobbar varenda helg nu, så jag kan nog inte.. :/ men jag blev som sagt väääldigt glad att ni bjöd mig :)



ska jenny komma?? kram

2009-02-04 @ 22:35:16
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0