Nu måste jag blogga lite

Precis hemkommen från jobbet. Har haft en så himla mysig dag i dag.

Det började ju med våfflor och glass till frukost (varför har man inte alltid det?) görgött!
Så här såg det ut:


Ser ni våfflan där under all glass?


Sedan måste jag bara få berätt om vad jag fick i present av min sötnos.
Jag hade på lite skämt sagt att jag önskade mej en påse med min favoritlösgodis, marsipanpraliner. Så medans vi sitter och ser på film säger han att han har någonting åt mej. Jag får givetvis panik eftersom jag inte köpt någonting åt honom (visst är jag svinig) utan tänkte att våfflorna fick vara min present. Så han kommer i alla fall ut med en hel låda sådana där marsipangodisar



2 Kilo! Självklart började jag lipa, ni känner ju mej, men vilken tjej skulle inte börja gråta av lycka om hon fick 2 kg choklad. precis. fattar ni hur mycket jag älskar min kråka höhö.
Självklart bjöd jag min älsling på en flötig pizza.
Vilken dag, Våfflor, pizza och massa marsipangodisar. tur att jag inte har någon våg höhö

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Malin Fjäll

shit det var inte dåligt, det var en snäll kråka det!

2009-02-15 @ 07:25:26
Postat av: linnsan

fan va gött med våfflor. och pizza.. ahh.. mums

2009-02-15 @ 12:04:25
URL: http://osterberglinn.blogg.se/
Postat av: sandra

åhhhhhh! våfflor!!1 haft en bra dag?:D

2009-02-18 @ 21:14:31
URL: http://sandrajosefine.blogg.se/
Postat av: sandra

Ojoj =D. Blev det fint i håret? :).

2009-02-18 @ 21:46:27
URL: http://sandrajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0