25 Januari

Hoppsan hejsan. jag har inte skirvit nåt i dag men jag har haft fullt upp. Vi var juför det första ute i går på Harrys här i byn höhö. skitkul faktiskt. Bilder kommer senare. I dag har vi varit väldigt hurtiga och slängde oss iväg till skidbackarna i Bjästa. Varken brorsan eller jag har någonsin åkt skidor eller något sånt så jag var väldigt taggad. Jag har alltid velat åka snowboard så givetvis bestämde sig både jag, brorsan och jonny oss för att testa det. Jonny har ju alltid åkt skidor och är bra på det men aldrig snowboard så vi var tre blåbär som gav oss ut i backen. Skitkul var det i alla fall. Vi blev till slut riktigt grymma. Självklart ramalde man ett x antal gånger så nu är min högra skinka helt öm (slog i samma jävla ställe hela tiden) får väl ett lagom saftigt blåmärke där skulle jag tro. Har ett ganska skojigt filmklipp på mej själv när jag åker nerför backen. Tar sån tid att lägga ut det på youtube bara. får se när jag lägger upp det.  Här kommer en liten bild så länge när vi ska prova pjäxor.

Visst ser vi proffsiga ut eller?höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0